Primendil on head kogemused, tänu millele IT-süsteemid ja äriprotsessid õigesti ja jätkusuutlikult üles ehitada. Nende alla kuuluvad ühistöö, võrk, turvalisus, kliendihaldus, CRM ja raamatupidamine. Oma kogemusest lähtuvalt panime kokku pilveteenuste lahenduse alustavatele ettevõtetele ja väikefirmadele.
Ettevõtet luues võetakse tihi kasutusele tasuta vahendid:
- Virtuaalserveri ostuga saab kaasa kodulehe ja tasuta e-posti aadressi, millele lisaks tuleb registreerida domeen.
- Mugavamaks tööks suunatakse e-kirjad oma isiklikku Gmail või Outlook keskkonda, millega kaasneb natuke parem ühistöö ja dokumendihalduse võimalus.
- Töövahendina kasutatav arvuti on sageli see, mis parasjagu käepärast on.Enamasti on seal mõni vanem Windowsi operatsiooni süsteem ja pool-legaalne Office (Word, Excel, Outlook).
- CRM ja kliendihaldus lahendatakse Excelis ja raamatupidamiseks kasutatakse tasuta SaaS programme.
- Turvalisusele tähelepanu ei pöörata või kui pööratakse, siis minimaalselt. Eeldatakse, et arvutisse installeeritud viirusetõrje või süsteemidesse sisselogimiseks seatud natuke keerulisem parool on piisav.
- Kontori olemasolul on kontoris interneti teenusepakkuja poolt paigaldatud kõige lihtsam ruuter koos WiFiga.
Primend soovitab oma ettevõtte IT-süsteemid kohe alguses turvaliselt ja jätkusuutlikult üles ehitada. Meie soovitus on kasutada ainult veebipõhiseid pilvelahendusi ja loobuda vanakooli serverlahenduse ehitamisest kontorisse. See tagab paindliku, asukohast sõltumatu töö ja ei nõua suuri alginvesteeringuid. Lisaks on pilveteenuste kasutuselevõtt väga kiire ja lihtne.
Pilveteenus Ettevõtjale lahendus tagab kõik vajalikud rakendused igapäevatööks:
- turvalise operatsioonisüsteemi ja kontoritöö paketi arvutisse;
- turvalised serveriteenused ja dokumendihalduse;
- turvalise ühistöö ja dokumentide jagamise partneritega;
- suhtlusplatvormi ja kasutajatoe Primendi spetsialistide poolt.
Tugi ja konsultatsioon teenusepakkuja poolt võib tunduda esialgu ebavajalik, kuna kõik teenused on juba pilves. Meie kogemus näitab, et ka alustav ettevõte vajab head partnerit kellega IT-teemasid ja äriprotsesside ülesehitust arutada ja konsulteerida. Alguses on seda eriti vaja, kuna peamine aeg kulub oma ettevõtte arendamisele, teenuste müügile, koosolekutele, inimeste värbamisele ning IT-teemadele keskendumiseks pole aega. Lisaks on vaja igapäevast tuge erinevate teenuste kasutamisel, näiteks sünkroniseerimisel, Office rakenduste kasutamisel, printimisel, litsentside tellimisel, teenuste seadistamisel. Hea IT-parner aitab kõik sellised mured lahendada.
Miks Pilveteenus Ettevõtjale?
Ei ole vaja serverit enda kontoris ega Primend Cloudis | |
|
|
Lihtsustab võrgu ülesehitust kliendi asukohtades, piisab tavalisest internetist | |
Kasutajal ligipääs igalt poolt oma arvuti ja kontoga, ilma VPN vahenditeta | |
Arvutil on alati viimane versioon Windows 10 operatsioonisüsteemist koos turvauuenduste ja viirusetõrjega | |
Võimalus kohe kasutusele võtta erinevaid Microsoft pilveteenuseid | |
|
|
Võimalus kasutada mitmeid turvameetmeid | |
|
Lihtsuses peitub võlu, kuid samas ei unusta me turvalisust. Teenus on soodne võrreldes investeeringutega oma serveritesse, litsentsidesse, seadistamisse jne.
Antud lahendus võimaldab teie töötajale moodsaimad töövahendid ja ühistöö võimalusi. Kasutajad ei pea enam muretsema, kas arvuti operatsioonisüsteem ja rakendused on uuendatud ja turvalised. Kasutajad saavad keskenduda põhiärile ja ei pea vaevlema harjumuspärast IT probleemidega.
KOKKU 35€+km kasutaja kohta kuus |