Kasutame küpsiseid parima kogemuse pakkumiseks

Kasutame küpsiseid, et pakkuda Sulle parimat kliendikogemust. Küpsiste abil saame pakkuda sulle meelepärast teavet meie toodete ja teenuste kohta. Kui annad küpsiste kasutamiseks oma nõusoleku, vajuta nuppu "Nõustun küpsistega". Kui soovid oma küpsise eelistusi hallata, vajuta nupule "Muudan küpsiseid". Sinu küpsiste valik säilitatakse 90 päeva. Lisateave küpsiste kohta

Palun vali ja kinnita Sinule sobivad küpsiste eelistused:

Kasutame meie veebilehel küpsiseid selleks, et tagada oluliste toimingute ja teatud funktsionaalsuste toimimine. Ilma nende küpsisteta ei tööta veebileht korralikult.

Kasutame turunduslikke küpsiseid selleks, et edastada Sulle personaalset reklaami. Personaalsed reklaamid võimaldavad Sul seeläbi saada osa mitmetest erinevatest kampaaniatest. Juhul kui ei soovi saada personaalseid reklaame, siis saad ikkagi meie veebilehte külastada, kuid reklaamid, mida näed ei pruugi olla sinu jaoks relevantsed.

Kasutame analüütilisi küpsiseid, sest need aitavad koguda andmeid selle kohta, kui palju kliente veebilehte kasutab, millist sisu nad sirvivad ja muud veebilehe funktsionaalsuse parandamiseks vajalikku teavet. Kasutades statistilisi küpsiseid, mis koguvad anonüümset teavet, saame teada, kuidas külastajad veebilehele jõuavad ja veebilehte kasutavad.

Linux serverite haldusteenus

SERVERI IGAKUISE HALDUSTEENUSE SISSE KUULUB:

  • Tark- ja riistvaraliste vigade tuvastamine;
  • Serveri tarkvara igakuine uuendamine. Eeldab enne haldusteenusega alustamist eraldi projekti raames serveri täielikku uuendamist; 
  • Tugi, kui tarkvara või osa süsteemist on Linux serveris uuendamata kauem kui kolm kuud või kui Linuxi distributsioon on tootja toest väljas:
  • Ärikriitilise tarkvara uuendamine rohkem kui patch-level tasemel kord kvartalis (Patch-level on 3-numbrilise versiooni viimane number, x.y.z puhul z);
  • Operatsioonisüsteemi täielik uuendamine tehakse eraldi projektina, kui selle ametlik tugi läbi saab;
  • Lepingulise tarkvara tugi (nõustamine, vigade tuvastamine, lihtsamad ümber seadistamised);
  • Lepingulise tarkvara distributisoonid ja versioonid kirjeldatakse enne haldusteenuse lepingu sõlmimist;
  • Koormuse, mahtude ja teenuste toimimise 24/7 seire.

Uuendamise tegevused loetakse halduse hulka, st kui uuendamisest tingituna tuleb tekkinud ja ettenägematuid probleeme lahendada, võib see tähendada, et haldustegevused lähevad kuutasulisest mahust välja.

PRIMEND TOETAB ENAMLEVINUD TEENUSEID JA TARKVARASID:

  • Tulemüür-ruuter
  • Domeenikontroller (Samba)
  • DHCP (ISC-DHCPd, Dnsmasq)
  • Nimeserver (BIND, Dnsmasq, ...)
  • Meiliserver (Postfix, Exim, Dovecot IMAP/POP3, Courier IMAP)
  • Spämmifilter (Rspamd, Amavisd, SpamAssassin)
  • Meilivahendaja (Postfix)
  • Meililistid (Mailman)
  • Failiserver (Samba, Macide jaoks Netatalk, Nextcloud/ownCloud)
  • Printserver (CUPS)
  • Veebiserver (Apache, Nginx)
  • Java veebiserver (Tomcat)
  • Masshaldus (Ansible, Puppet)
  • Automatiseerimine (Jenkins, GoCD)
  • Veebmail (Roundcube)
  • Andmebaas (MySQL, MariaDB, PostgreSQL, MongoDB, OpenLDAP)
  • Sõnumivahendaja (RabbitMQ)
  • FTP (ProFTPd, VsFTP, ...)
  • VPN-server (OpenVPN)
  • Varukoopiaserver (Bacula, Amanda, käsitsi skriptid)
  • Monitooring (Nagios, Zabbix)
  • Veebiproksi, -filter ja -cache (Squid + Dansguardian)
  • Administreerimisliides (Webmin)
  • Turvasertifikaadid (OpenSSL)
  • Grupitöötarkvara (eGroupware, Zimbra, Open-Xchange, Kolab)

Muude teenuste ja tarkvarade tugi on võimalik, kuid tuleb hinnata ja kinnitada enne haldusteenuse lepingu sõlmimist.

HALDUSTEENUSE HIND 

Linux serverite ja serverteenuste haldusteenuse hind jääb vahemikku 60€-120€ serveri kohta kuus. Enne hinnapakkumise koostamist teostame süsteemide ülevaatuse.

Küsi pakkumist