1.
|
Kuidas oma arvuti parooli muuta?
|
|
Kui arvuti on kontori võrguga ühendatud: |
|
- Vajuta klaviatuuril CTRL + ALT + DELETE ja siis vali avanenud aknas "Change password".
|
|
Kui arvuti ei ole kontori võrguga ühendatud: |
|
- Pane VPN käima ja logi sisse.
|
|
- Vajuta klaviatuuril CTRL + ALT + DELETE ja siis vali avanenud aknas "Change password".
|
|
- Logi VPN-st välja ja logi sisse uue parooliga.
|
2.
|
Arvuti on aeglane, mida teha?
|
|
- Proovi programme sulgeda ja kui midagi ei muutu, võta ühendust IT toega.
|
|
|
3.
|
Kuidas Microsoft Office 365 veebikeskkonnas e-kirju lugeda?
|
|
|
4.
|
Outlook ei avane arvutis
|
|
- Proovi arvutile restart teha.
|
|
- Kui restart ei aita, võta ühendust IT toega.
|
5.
|
Lähen puhkusele ja e-kirjad tuleb suunata kolleegile. Kuidas seda teha?
|
|
|
|
|
6.
|
Kuidas panna peale "Out Of Office" teadet?
|
|
Out Of Office teadet saab peale panna nii Outlooki desktopi rakenduses kui ka veebikeskonnas: |
|
- Outlook desktop rakenduses ava File > Info > "Automatic Replies".
|
|
|
7.
|
OneDrive ei sünkrooni faile üles
|
|
Kontrolli kas OneDrive töötab. Selle ikoon peab olema taskbari paremas nurgas (või asub peidetud ikoonide all). |
|
- Halli värvi ikoon: OneDrive on väljas. Vajuta selle peale ja logi sisse.
|
|
- Sinise värvi ikoon: OneDrive on sisselülitatud. Vaata järgmiseid samme.
|
|
- Kui OneDrive töötab, vaata, kas OneDrive annab teada sünkroonimishäiretest.
|
|
Kontrolli kas sünkroonimine on sisse lülitatud: |
|
- Tee OneDrive ikoonil paremklikk. Vali "Settings" >Tab "Back up" >"Manage back up" > ja jätka järgmiste sammudega mis tulevad lahti uues aknas.
|
|
- Kui OneDrive justkui sünkrooniks faile, aga midagi ei muutu, võid proovida arvutile restarti teha.
|
|
- Kui restart ei aita, siis võta ühendust IT toega
|
8.
|
Kuidas OneDrive pilve pealt faile vaadata?
|
|
|
|
- Avaneb Office vaade, vali paremalt OneDrive ikoon.
|
9.
|
Kuidas jagada faili/kausta OneDrive keskkonnas
|
|
- Kui tahad arvutist faili välja jagada, kliki OneDrive ikoonile kaks korda peale;
|
|
- Vali fail/kaust ning parema klikiga vali "Share";
|
|
- Avanenud aknas tuleb kirjutada inimese e-posti aadress, kellele jagada soovid;
|
|
- Vajuta "Send" ja ongi tehtud.
|
10.
|
Digiallkirjastamine ei tööta
|
|
- Vaata kas ID-tarkvara pakub uuendust .
|
|
- Kui ID-tarkvara on kõige uuem, võta ühendust oma IT toega, kes teevad tarkvarale paranduse.
|
11.
|
ID-kaardiga/mobiil-ID-ga ei saa panka sisse logida
|
|
- Kas ID-kaardi tarkvara näitab lugejas ID-kaarti?
|
|
- Kontrolli kas ID-tarkvara pakub uuendust.
|
|
- Proovi teist veebilehitsejat.
|
|
- Kui ükski nendest variantidest ei toimi, võta palun ühendust IT toega.
|
12.
|
Printeriga ei saa ühendust
|
|
- Kontrolli kas printer on sisselülitatud.
|
|
Mure on printeriga:
|
|
- Printeri ekraanil on kuvatud veateade (paber või tint otsas, paber kinni jäänud jmt) Sellistel juhtudel juhendab printer edasi kuidas olukord lahendada.
|
|
- Kui tegemist on printeriga kus ekraani pole, siis printeri nuppude kõrval on tavaliselt tuluke, mis hakkab tõrke korral põlema/vilkuma oranžilt. Sellisel juhul tasub proovida printeri restarti.
|
|
Mure on arvutiga:
|
|
Kui printer on ühendatud USB-ga (printeri külge on ühendatud mitu juhet, millest üks on ühendatud arvutiga): |
|
- Arvutist ühenda lahti USB juhe, mis on printeriga ühendatud.
|
|
|
|
- Ühenda uuesti USB juhe arvutiga (peale ühendamist arvutiga peaks tulema lühike teavitusheli).
|
|
- Proovi uuesti printida veendudes, et printimiseks on valitud õige printer.
|
|
Kui tegemist on võrguprinteriga (printeri ja arvuti vahel pole juhet): |
|
- Proovi parandust läbi Windowsi: Start >Settings > Devices > Printer & scanners.
|
|
- Ilmub printerite nimekiri, millega arvuti on ühendatud.
|
|
- Vali nimekirjast õige printer ja vajuta "Manage" .
|
|
- Vajuta "Run the troubleshooter".
|
|
- Proovi printerit uuesti lisada: Start >Settings > Devices > "Printer ja scanners" > "+ Add a printer or scanner"
|
|
- Enne printeri lisamist oleks hea vana enne kustutada: Start > Settings > Devices > Printer & scanners -> Vali nimekirjast õige printer > vajuta "Remove device"
|
|
- Uue printeri lisamine käib samas vaates. Üleval vajuta "+Add a printer or scanner".(Allpool tekib nimekiri printeritest, mille arvuti on tuvastanud)
|
|
- Vajuta õige printeri peale ja vali "Add device" või "Install device".(Olenevalt Windowsi versioonist võib nupu nimetus erineda)
|
|
|
|
- Kui üleval toodud lahendused ei aidanud, võta ühendust IT toega.
|
|
|