Kasutame küpsiseid parima kogemuse pakkumiseks

Kasutame küpsiseid, et pakkuda Sulle parimat kliendikogemust. Küpsiste abil saame pakkuda sulle meelepärast teavet meie toodete ja teenuste kohta. Kui annad küpsiste kasutamiseks oma nõusoleku, vajuta nuppu "Nõustun küpsistega". Kui soovid oma küpsise eelistusi hallata, vajuta nupule "Muudan küpsiseid". Sinu küpsiste valik säilitatakse 90 päeva. Lisateave küpsiste kohta

Palun vali ja kinnita Sinule sobivad küpsiste eelistused:

Kasutame meie veebilehel küpsiseid selleks, et tagada oluliste toimingute ja teatud funktsionaalsuste toimimine. Ilma nende küpsisteta ei tööta veebileht korralikult.

Kasutame turunduslikke küpsiseid selleks, et edastada Sulle personaalset reklaami. Personaalsed reklaamid võimaldavad Sul seeläbi saada osa mitmetest erinevatest kampaaniatest. Juhul kui ei soovi saada personaalseid reklaame, siis saad ikkagi meie veebilehte külastada, kuid reklaamid, mida näed ei pruugi olla sinu jaoks relevantsed.

Kasutame analüütilisi küpsiseid, sest need aitavad koguda andmeid selle kohta, kui palju kliente veebilehte kasutab, millist sisu nad sirvivad ja muud veebilehe funktsionaalsuse parandamiseks vajalikku teavet. Kasutades statistilisi küpsiseid, mis koguvad anonüümset teavet, saame teada, kuidas külastajad veebilehele jõuavad ja veebilehte kasutavad.

Korduma kippuvad pöördumised

1.

Kuidas oma arvuti parooli muuta?  

  Kui arvuti on kontori võrguga ühendatud:
 
  • Vajuta klaviatuuril CTRL + ALT + DELETE ja siis vali avanenud aknas "Change password".
  Kui arvuti ei ole kontori võrguga ühendatud:
 
  • Pane VPN käima ja logi sisse.
 
  • Vajuta klaviatuuril CTRL + ALT + DELETE ja siis vali avanenud aknas "Change password".
 
  • Logi VPN-st välja ja logi sisse uue parooliga.

2.

Arvuti on aeglane, mida teha?

 
  • Proovi programme sulgeda ja kui midagi ei muutu, võta ühendust IT toega.
 
  • Tee arvutile restart.

3.

Kuidas Microsoft Office 365 veebikeskkonnas e-kirju lugeda?

 

4.

Outlook ei avane arvutis

 
  • Proovi arvutile restart teha.
 
  • Kui restart ei aita, võta ühendust IT toega.

5.

Lähen puhkusele ja e-kirjad tuleb suunata kolleegile. Kuidas seda teha?

 
 

6.

Kuidas panna peale "Out Of Office" teadet?  

  Out Of Office teadet saab peale panna nii Outlooki desktopi rakenduses kui ka veebikeskonnas:
 
  • Outlook desktop rakenduses ava File > Info > "Automatic Replies".
 

7.

OneDrive ei sünkrooni faile üles

  Kontrolli kas OneDrive töötab. Selle ikoon peab olema taskbari paremas nurgas (või asub peidetud ikoonide all).
 
  • Halli värvi ikoon: OneDrive on väljas. Vajuta selle peale ja logi sisse.
 
  • Sinise värvi ikoon: OneDrive on sisselülitatud. Vaata järgmiseid samme.
 
  • Kui OneDrive töötab, vaata, kas OneDrive annab teada sünkroonimishäiretest.
  Kontrolli kas sünkroonimine on sisse lülitatud:
 
  • Tee OneDrive ikoonil paremklikk. Vali "Settings" >Tab "Back up" >"Manage back up"  > ja jätka järgmiste sammudega mis tulevad lahti uues aknas.
 
  • Kui OneDrive justkui sünkrooniks faile, aga midagi ei muutu, võid proovida arvutile restarti teha. 
 
  • Kui restart ei aita, siis võta ühendust IT toega 

8.

Kuidas OneDrive pilve pealt faile vaadata?

 
 
  • Avaneb Office vaade, vali paremalt OneDrive ikoon.

9.

Kuidas jagada faili/kausta OneDrive keskkonnas  

 
  • Kui tahad arvutist faili välja jagada, kliki OneDrive ikoonile kaks korda peale;  
 
  • Vali fail/kaust ning parema klikiga vali "Share";  
 
  • Avanenud aknas tuleb kirjutada inimese e-posti aadress, kellele jagada soovid;
 
  • Vajuta "Send" ja ongi tehtud. 

10.

Digiallkirjastamine ei tööta

 
  • Vaata kas ID-tarkvara pakub uuendust .
 
  • Kui ID-tarkvara on kõige uuem, võta ühendust oma IT toega, kes teevad tarkvarale paranduse.

11.

 ID-kaardiga/mobiil-ID-ga ei saa panka sisse logida 

 
  • Kas ID-kaardi tarkvara näitab lugejas ID-kaarti? 
 
  • Kontrolli kas ID-tarkvara pakub uuendust.
 
  • Proovi teist veebilehitsejat.
 
  • Kui ükski nendest variantidest ei toimi, võta palun ühendust IT toega. 

12. 

Printeriga ei saa ühendust  

 
  • Kontrolli kas printer on sisselülitatud.  
 

Mure on printeriga: 

 
  • Printeri ekraanil on kuvatud veateade (paber või tint otsas, paber kinni jäänud jmt) Sellistel juhtudel juhendab printer edasi kuidas olukord lahendada.
 
  • Kui tegemist on printeriga kus ekraani pole, siis printeri nuppude kõrval on tavaliselt tuluke, mis hakkab tõrke korral põlema/vilkuma oranžilt. Sellisel juhul tasub proovida printeri restarti.  
 

Mure on arvutiga: 

  Kui printer on ühendatud USB-ga (printeri külge on ühendatud mitu juhet, millest üks on ühendatud arvutiga)
 
  • Arvutist ühenda lahti USB juhe, mis on printeriga ühendatud. 
 
  • Tee printerile restart.
 
  • Ühenda uuesti USB juhe arvutiga (peale ühendamist arvutiga peaks tulema lühike teavitusheli).
 
  • Proovi uuesti printida veendudes, et printimiseks on valitud õige printer.
  Kui tegemist on võrguprinteriga (printeri ja arvuti vahel pole juhet):
 
  • Proovi parandust läbi Windowsi: Start >Settings > Devices > Printer & scanners.
 
  • Ilmub printerite nimekiri, millega arvuti on ühendatud.
 
  • Vali nimekirjast õige printer ja vajuta "Manage" . 
 
  • Vajuta "Run the troubleshooter".  
 
  • Proovi printerit uuesti lisada: Start >Settings > Devices > "Printer ja scanners" > "+ Add a printer or scanner"  
 
  • Enne printeri lisamist oleks hea vana enne kustutada: Start > Settings > Devices > Printer & scanners -> Vali nimekirjast õige printer > vajuta "Remove device"  
 
  • Uue printeri lisamine käib samas vaates. Üleval vajuta "+Add a printer or scanner".(Allpool tekib nimekiri printeritest, mille arvuti on tuvastanud)  
 
  • Vajuta õige printeri peale ja vali "Add device" või "Install device".(Olenevalt Windowsi versioonist võib nupu nimetus erineda)  
 
  • Proovi uuesti printida  
 
  • Kui üleval toodud lahendused ei aidanud, võta ühendust IT toega.  
 

VÕTA ÜHENDUST:

+372 687 0606 tugi@primend.com