Kasutame küpsiseid parima kogemuse pakkumiseks

Kasutame küpsiseid, et pakkuda Sulle parimat kliendikogemust. Küpsiste abil saame pakkuda sulle meelepärast teavet meie toodete ja teenuste kohta. Kui annad küpsiste kasutamiseks oma nõusoleku, vajuta nuppu "Nõustun küpsistega". Kui soovid oma küpsise eelistusi hallata, vajuta nupule "Muudan küpsiseid". Sinu küpsiste valik säilitatakse 90 päeva. Lisateave küpsiste kohta

Palun vali ja kinnita Sinule sobivad küpsiste eelistused:

Kasutame meie veebilehel küpsiseid selleks, et tagada oluliste toimingute ja teatud funktsionaalsuste toimimine. Ilma nende küpsisteta ei tööta veebileht korralikult.

Kasutame turunduslikke küpsiseid selleks, et edastada Sulle personaalset reklaami. Personaalsed reklaamid võimaldavad Sul seeläbi saada osa mitmetest erinevatest kampaaniatest. Juhul kui ei soovi saada personaalseid reklaame, siis saad ikkagi meie veebilehte külastada, kuid reklaamid, mida näed ei pruugi olla sinu jaoks relevantsed.

Kasutame analüütilisi küpsiseid, sest need aitavad koguda andmeid selle kohta, kui palju kliente veebilehte kasutab, millist sisu nad sirvivad ja muud veebilehe funktsionaalsuse parandamiseks vajalikku teavet. Kasutades statistilisi küpsiseid, mis koguvad anonüümset teavet, saame teada, kuidas külastajad veebilehele jõuavad ja veebilehte kasutavad.

Kasutaja tugiteenus

Kasutaja tugiteenus on mõeldud igas suuruses ettevõttele. Teenuse eesmärk on pakkuda kasutajatele kiiret ja kvaliteetset IT alast tuge nii telefoni kui e-mali teel. Kasutaja pöördumistele vastavad koolitatud spetsialistid, kes on valmis suurema osa muredest lahendama koheselt esimese pöördumise käigus. Primendi tehniline meeskond on piisavalt suur, et pakkuda kiiret tuge ja meeldivat klienditeenindust.

Primendi tiim ►

Kasutaja tugiteenuse kirjeldus

Kasutaja tugiteenuse eesmärgiks on nõustada kasutajat IT ja infosüsteemi kasutamise küsimustes ning kõrvaldada hooldatavates IT seadmetes tekkivaid tõrkeid. Toe osutamisel pannakse rõhku IT infrastruktuuri töökindlusele, IT probleemide ennetamisele, kasutaja nõustamisele, probleemi õigeaegsele ja kiirele lahendamisele, nõuannetele infosüsteemi parendamise võimalustest ning tegevusstabiilsusele.

Lepingulise kliendi haldamiseks ning teenuse osutamiseks kasutatavad vahendid ja tarkvara: 

  • Pöördumiste haldamise teeninduskeskkond tööde registreerimiseks ja jälgimiseks ning aruandluseks: HaloPSA
  • Arvutustehnika inventari nimekiri ning arvutite tsentraalne haldus: N-Central
  • Kaughaldustarkvara: TeamViewer
  • Dokumentatsioon ja paroolihaldus: ITGlue

Kasutaja tugiteenuse sisu: 

  • Üks pöördumispunkt kasutajale kõikides IT tehnilistes küsimustes
  • Kõikide pöördumiste ja tegevuste registreerimine keskses registris
  • Suhtlemine kolmandate osapooltega (püsiühenduse, majandustarkvara, tootmistarkvara jne partneritega)
  • Tööjaamadesse installeeritud operatsioonisüsteemi haldus ja tugi (Mac, Linux, Windows)
  • Windowsi turvaparanduste paigaldamine keskselt (operatsioonisüsteemi uuendused, turva uuendused, viirusetõrje uuendus)
  • Tööjaamade tsentraalne uuendamine ja haldus
  • Kliendi poolt kasutatava laiatarbe tarkvara paigaldus ja tugi (Smart-ID, Java, Adobe)
  • Microsoft Office tarkvara paigaldus, haldus ja tugi (Word, Excel, Outlook, Powerpoint, Teams jne)
  • Office365 veebiteenuste tugi kasutajatele (Exchange online, OWA, Sharepoint online, OneDrive for Business jne)
  • Office365/Microsoft365 kasutajate, gruppide, listide haldus (loomine, eemaldamine, seadistamine).
  • Nutiseadmete kasutamise ja seadistamise juhendamine (MS Office: Outlook, Word, Excel, Teams; FortiToken; MS Authenticator; DigiDoc )
  • Arvutitehnika inventari nimekirja pidamine keskhaldusega
  • Printerite hoolduse vahendamine (tööde eest tasumine vastavalt koostööpartneri poolt teostatud tööle)
  • Printerite ja skännerite võrguseadistuse haldamine
  • Arvutisse seadistatud VPN tugi
  • Garantiiliste seadmete vahetuse organiseerimine
  • Uue või asendatava arvutustehnika regulaarne paigaldamine ja seadistamine
  • Kasutajate nõustamine arvutustehnika paremaks kasutamiseks
  • Kohapealne tugi juhul kui pole võimalik probleemi kaughalduse teel lahendada
  • Kaughalduse teostamine ja kasutaja juhendamine kaughaldustarkvara kaudu
  • Vanade seadmete hävitamine ja utiliseerimine
  • IT arendusettepanekud vastavalt vajadusele, kuid mitte vähem kui kord aastas

Primend garanteerib Pöördumisele reageerimise tööajal vastavalt järgmistele kategooriatele:

  • Maksimaalselt 2 tunni jooksul: INTSIDENT – juhul kui pole töökorras vähemalt üks kasutaja töötav ärikriitiline teenus
  • Maksimaalselt 4 tunni jooksul: PROBLEEM – juhul kui pole töökorras vähemalt üks kasutaja seadmel töötav teenus
  • Maksimaalselt 8 tunni jooksul: TEENUSEMUUDATUS – pöördumine, mille lahendamine vajab teenusemuudatust
  • Maksimaalselt 24 tunni jooksul: KÜSIMUS – pöördumine, mis ei vaja teenusemuudatust
     

Küsi pakkumist