Oleme kutsunud PROTO avastustehasesse külla oma head kliendid, partnerid ja sõbrad, et koos leida vastuseid küsimustele:
- Miks on töötajakogemuse disainimine oluline ning millest see koosneb?
- Kuidas luua nii tehnoloogia kui ka teiste tööriistade abil töötajakogemust, mis toetaks inimeste pühendumust ja rahulolu?
Konverentsi pileti hinnaks on 50€ + km
Saadud tuluga toetame laste ja noorte robootikaringe, et ühiselt panustada tulevaste IT-spetsialistide arengusse.
Vajalik on eelnev registreerumine ning tasumine toimub arve alusel.
Kõigil osalejatel on võimalus peale konverentsi lõppu jääda uudistama, mida põnevat on PROTO avastustehases avastada.
PROGRAMM
- 09:30 – 10:00 Kogunemine ja hommikukohvi
- 10:00 – 10:30 Avasõnad – Toomas Mõttus, Primendi tegevjuht
- 10:30 – 10:50 "Teadmusettevõtte väljakutsed talentide hoidmisel – WALLESSi kogemus" Piret Kergandberg, Advokaadibüroo WALLESS juhtivpartner/vandeadvokaat
- 10:50 – 11:35 "Kuidas disainida digitaalset töötajakogemust? IMG NUMERI ja Primendi kogemused ja õppetunnid" Kadri Kangur, IMG NUMERI juhatuse esimees ja Lilian Nõlvak, Primendi töötajakogemuse juht
- 11:35 – 12:30 LÕUNA
- 12:30 – 13:00 "Kuidas luua ettevõtte kultuuri toetav Teams keskkond" Kädi Horm, Primendi partnersuhete juht ja Heikko Kukk, Primendi arendusüksuse juht
- 13:00 – 13:30 "Kuidas kaugtööd töötajasõbralikult ja turvaliselt korraldada?" Tõnis Tikerpäe, Primend R&D juht ja Priit Timpson, Primendi pilveteenuste arhitekt
- 13:30 – 14:00 "Hea juhtimiskultuur on suurepärase töötajakogemuse alus" Meelis Pihlamäe, Tripodi organisatsioonide arendusmeeskonna vanemkonsultant
- 14:00 – 14:15 KOHVIPAUS
- 14:15 – 14:45 "Kuidas luua tööõnnelikku organisatsiooni muudatuste ajal" Tiina Saar-Veelmaa, Happy Workplace tööõnneinsener
- 14:45 – 15:15 "Töökeskkond ja kultuur: Tele2 kogemuslugu tegevuspõhise kontori loomisest" Katrin Hein, Tele2 haldusjuht
- 15:15 – 15:45 "83 aastat kogemust, a vat kus häkivad" Marie Niilisk Eesti Energia, kultuurihäki valdkonnajuht ja Kadi Piikov, Eesti Energia töötajakogemuse direktor
Esinejatest ja teemadest lähemalt:
Piret Kergandberg, Advokaadibüroo Walless juhtivpartner
Piret on tegutsenud juristina kokku 25 aastat, millest 22 aastat juristi, advokaadi ja partnerina kolmes advokaadibüroos. Kõige väärtuslikumaks varaks peabki Piret oma kogemust kolmest väga erinevast advokaadibüroost. Piret on ka üks üsna vähestest advokaatidest, kes on eraldi õppinud juhtimist ja omandanud 2017. aastal MBA kraadi ettevõtluses. Õpingutes keskendus Piret just advokaadibüroo juhtimise uurimisele.
Oma ettekandes räägib Piret:
Konsultatsiooniäris on toimunud põlvkondade vahetus – nii töötajate, klientide kui ka töövahendite vaates. Kuidas luua töökeskkonda ja kultuuri, mis sobiks ühtlasi nii uuele töötamist alustavale põlvkonnale kui ka kogenud tegijatele? Kuidas toetada teadmustöötajaid oma vaimutervise hoidmisel?
Kadri Kangur, IMG Numeri tegevjuht
Kadri ütleb enda kohta, et teda käivitab juhina inimeste ja ettevõtte areng ning tõhus koostöö. Kadri on 20 aastat töötanud kohviäris, millest üle 10 aasta Pauligi kontsernis Baltikumi finantsjuhina. IMG Numeri tegevjuhi rollis on ta alates 1.jaanuarist 2020. IMG Numeri on Eesti suuremaid raamatupidamisbüroosid ja teenindab aastas üle 600 kliendi.
Lilian Nõlvak, Primend Grupi töötajakogemuse juht
Minu teekond personalivaldkonda kestis üle 10 aasta. Kogu selle aja jooksul, mil olen tegelenud valdavalt kommunikatsiooni ja turundusega suurte ja mainekate brändide juures, on mind alati inimeste, muudatuste juhtimise, töötajakogemuse teemade poole tõmmanud. Nii olen kommunikatsioonipartnerina aidanud inimesteni viia nii ühinemisi kui ka re-brändimisi Telias kui ka loonud koos 1000 Baltika Grupi töötajaga ühised väärtused.
Ligi 2 aastat tagasi muutsin aga päriselt oma suunda. Minu silmad panevad särama sellised märksõnad nagu (digitaalse) töötajakogemuse arendamine, nutikad ja õhukesed personaliprotsessid, kaasav organisatsioonikultuur. Mul on hea meel, et Primendis olles saan tehnoloogilise nutikuse osas alati abi oma kolleegidelt. Koos loome Eesti ühte kõige ägedamat IT-ettevõtet ja kogukonda, kus töötamine on samal ajal nii väljakutsuvalt äge kui ka põnevalt fun.
Kädi Horm, Primendi partnersuhete juht
Kädi liitus Primendi lennuka tiimiga pea kolm aastat tagasi, töötades varem neli aastat Microsoftis Partner Sales Executive ametikohal. Uue põlvkonna liidrina mõistab ta väga hästi, kui oluline on tehnoloogia kasutamine organisatsiooni tulemuste saavutamisel.
Heikko Kukk, Primendi arendusüksuse juht
Infotehnoloogia ja kommunikatsioon on alati olnud Heikkole südamelähedasteks teemadeks. IT, ägedad lahendused kommunikatsiooni korraldamiseks, protsesside automatiseerimine ja ettevõttes muudatuste juhtimine toovad talle alati sära silmadesse ja tema leivanumber viimased neli aastat. Sellele kõigele lisab vürtsi varasem kogemus kommunikatsiooni valdkonnas. Hetkel aitab Heikko ettevõtetel ehitada Microsofti lahenduste abil siseveebe ja dokumendihalduse keskkondasid ning äriprotsesside automatiseerimises on ta samuti kõva käsi.
Oma ettekandes räägivad Kädi ja Heikko:
Microsoft Teamsist ja selle imelisest maailmast. Paljude jaoks on Teams chattimise äpp nagu seda on Messenger või WhatsApp. Tegelikkuses aga peitub Teamsis terve omaette maailm, millel oma seadused, kord ja kultuur. Juttu tuleb sellest, millised on uued ja popid ning vanad, kuid kasulikud äpi-d ja võimalused Teams keskkonnas ning teevad kokkuvõtte kõigest heast ja kasulikust, millega Primend ja meie kliendid oma kasutuskogemuse ajal kokku on puutunud.
Tõnis Tikerpäe, Primendi R&D juht
Infotehnoloogias olen olnud tegev juba 20 aastat. Microsoft pilveteenustele keskendusin kohe, kui Office 365 lansseeriti 2011 aasta juunis. Viimased aastad olen võtnud oma südameasjaks kaugtöö ning modern workspace’i ning aidanud paljudel ettevõtetel läbi pilveteenuste efektiivse kasutusele võtu oma töökorraldust tõhusamaks muuta.
Priit Timpson Primendi pilveteenuste arhitekt
Priit on infotehnoloogia valdkonnas olnud tegev juba üle 20 aasta, sellest 12 viimast aastat on ta tegelenud Microsoft pilveteenustega ning sellest omakorda 5 viimast aastat on põhi fookuseks olnud turvalisus.
Oma ettekandes räägivad Tõnis ja Priit:
Hea töötajakogemuse juures on pea lahutamatuks osaks saanud kaugtöö võimalus. Organisatsioonidel on oluline korralda kaugtöö efektiivselt, kuid samal ajal silmas pidades turvalisust, et ära hoida andme lekked ja vähendada äri riske.
Toome näiteid ja jagame kogemusi, millele peab tähelepanu pöörama kaugtööga seotud äririskide juures.
Mõned märksõnad millest räägime: andmed - andmete klassifitseerimine, andmete puutumatus; seadmed - erinevad seadme tüübid, kus andmeid käideldakse; asukohad - andmete kasutamise asukoha põhised reeglid; auditeerimine - andmete kasutamise, muutumise logide info.
Meelis Pihlamäe, Tripodi organisatsioonide arendusmeeskonna vanemkonsultant
Meelis on erinevate organisatsioonide arengusse panustanud alates 2015. aastast. Umbes 200 Eesti ja rahvusvahelise ettevõttega koostöö taustal ei piirdu tema kogemus ainult väga suurte valimite ja ka rahulolu uuringute analüüsidega, vaid ka andmepõhise koostöö- ning juhtimiskultuuri arendamise toetamisega. Meelis on lõpetanud Tallinna Ülikooli magistriõppe organisatsioonipsühholoogia suuna ja oma laia silmaringi tõttu on võimeline nägema “suurt pilti”. Seeläbi toetab ta alati partnereid väärtuslikke ideedega, on uutes olukordades kiire kohaneja ja suhtub oma valdkonda suure pühendumusega.
Oma ettekandes räägib Meelis:
Juhtimiskultuuri arendamine on edukates organisatsioonides süsteemselt toimiv praktika. Erinevate organisatsioonide näitel saab välja tuua, et juhtimiskultuuri tase eristab väga edukaid ja keskpäraselt hakkama saavaid ettevõtteid. Arendades organisatsiooni juhte läbi keskse juhtimisraamistiku on võimalik kujundada töötajakogemuse võtmekomponente. Ühest küljest toetavad need töötajate pühendumust (tööalast autonoomiat, isiklikku arengut, kaasatust, algatusvõimet, eesmärgipärasust) ning teisest küljest on organisatsioonile laiemalt kasulikud (töötajate suurem efektiivsus, madalam vabatahtlik voolavus, kõrgem tööandja kuvand ja ettevõte on paindlikum keskkondlikult muutuvates oludes).
Tiina Saar-Veelmaa, Happy Workplace tööõnneinsener
Tiina on psühholoog, koolitaja, konsultant ja nõustaja, kelle peamisteks uurimisteemadeks on tööõnn, tasakaalus elu ja terviklik töökultuur. Ta on Happy Workplace-i üks asutajatest ja loonud uue ajastu juhtimise tarkvarasid, nagu HappyMe.ee, Healthyme.ee jm.
Aastatel 2011-2017 tegutses Tiina tarkvaraarendusettevõtte AS Proekspert tööõnnespetsialistina ja disainis omanäolise personalifilosoofia, millega võitis 2017. aastal Euroopa äriauhindade konkursil (European Excellence Awards in Human Resources) I koha, edestades sellega Coca-Cola European Partners Germanyit, Deutsche Telekomi ja Henkelit.
Katrin Hein, Tele2 haldusjuht
Olen Tele2 haldusjuht ning minu vastutada on kõik Tele2 esindused ja kontorid. 2017. aastal alustasime Tele2 uue Öpiku kontori projektiga, kus olin projektijuht. Selle projekti käigus sain asendamatu kogemuse ja julguse väljakutsuvaid projekte ka edaspidi teha. Kuna meie Tele2s oleme põhjusega mässajad, siis mina mässan võimatuna näivate olukordade vastu – kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab. Alati on olemas lahendus. Küsimus on, kui paindlikud ja avatud me ise oleme.
Marie Niilisk, Eesti Energia kultuurihäki valdkonnajuht
Marie on Eesti Energias kasvanud grupi brändijuhist kultuurihäki valdkonnajuhiks. Igast kogemusest ja kontaktist enesekasvuks ainese leidmine on tema DNAs. Marie usub, et inimesed on kultuuri ja brändi väärtuslikuimad saadikud. Igaüht kaasavad mängulised arendustegevused loovad vastutustundliku ning inimesekeskse organisatsiooni kultuuri.
Kadi Piikov, Eesti Energia töötajakogemuse direktor
Kadi usub, et meis kõigis leidub tohutu potentsiaal, mis avaldub suurepärases keskkonnas. Seetõttu on töötajakogemuse igapäevane kujundamine tema kirg ja südameasi.
Ta naudib inimeste arengu suunamist ja püüab ka ise leida võimalusi pidevaks edasi liikumiseks ja uute teadmiste omandamiseks.