Advokaadibüroo Dalderis & Repšs (endine Repšs & Partnerid) pakub kvaliteetset õigusteenust ettevõtjatele ja eraisikutele. Ettevõte on spetsialiseerunud kriisijuhtimisele, keerukatele vaidlustele ja kohtuvaidlustele, mis nõuavad erilisi oskusi ja teadmisi.
Selleks, et tagada tänases kiiresti muutuvas ja väljakutsete rohkes ärimaailmas õigusteenuste kõrgeim kvaliteet, kasutas advokaadibüroo Dalderis & Repšs Primendi IT-ekspertide tuge ja abi. Koostöö peamiseks eesmärgiks oli luua stabiilne, korrastatud ja usaldusväärne IT-infrastruktuur ning ettevõtte ja klientide andmete turvalisuse tagamine. Vajalike muudatuste ja täiustuste väljaselgitamiseks ja elluviimiseks oli koostöö esimeseks sammuks IT-taristu ja -protsesside audit.
-
Kaitsemeetmed kasutajate turvaliseks juurdepääsuks
Üks esimesi auditi käigus tuvastatud ülesandeid oli parandada kasutajate juurdepääsu turvalisust, sealhulgas võtta kasutusele kaheastmeline autentimine. Tugevdati kaitsemeetmeid, vähendades volitamata juurdepääsu katsete ohtu ning kaitstes ettevõtte ja klientide tundlike andmeid vastavalt privaatsuspoliitikale.
Andmete migreerimine SharePointi
Äriprotsesside ja töövoo tõhustamiseks tõsteti andmed SharePointi platvormile. See võimaldab Dalderis & Repšsi töötajatel pääseda ligi ettevõtte andmetele kõikjalt maailmast, tagades kõrgema tööviljakuse ning tõhustades koostööd.
Andmeturbe ja varundusprotsessi arendamine
Hoolitsedes Dalderis & Repšs ettevõtte ja kliendiandmete konfidentsiaalsuse ja kaitse eest, astus Primend samme küberturvalisuse parandamiseks. Töötati välja terviklik andmeturbe ja sisu varundamise protsess, mis vähendab küberrünnakute ja andmete kadumise ohtu.
Stabiilse võrgulahenduse rakendamine
Kontori kasvades tekkis vajadus täiustatud, kaasaegse võrgulahenduse järele. 2022. aastal, kui uus kontor avati, paigaldati uutesse ruumidesse stabiilne võrgulahendus, mis vastab IT-turbe valdkonna parimatele tavadele.
Seadmete korrapärane monitoorimine
IT-infrastruktuuri regulaarselt hinnates suudavad Primendi eksperdid õigeaegselt tuvastada võimalikke probleeme, tagades optimaalse jõudluse ja vähendades seisakuriske.
Sõbralik koostöö
Oluline edufaktor IT-küsimuste lahendamisel ja arendamisel on kahe ettevõtte vahelisel avatud ning ausale suhtlusele suunatud koostöö. Selline lähenemine tugevdab koostööd, võimaldades edukamat ja operatiivsemat ideede vahetust, probleemsituatsioonide lahendamist, otsustusprotsesse ning ühisprojekte.