Primendi klientide hulka kuulub väga mitmesuguste valdkondade ettevõtteid ja igaüht neist teenindatakse individuaalselt lähenedes. Oleme pühendunud oma klientide igapäevaste äriprotsesside kvaliteedi parandamisele ja nende kasvu toetamisele. Seega uurime põhjalikult iga ettevõtte eripärasid ja vajadusi, et saaksime pakkuda kõige sobivamat IT-lahendust, mille väärtus oleks võimalikult suur.
Advokaadibüroo Vilgerts üks olulisimaid prioriteete on andmekaitse. Seetõttu oli koostöö alustamisel üks meie esimesi ülesandeid suurendada võrkude turvalisust, asendades sealjuures tulemüüri, võttes kasutusele tsentraalselt hallatavad viirusetõrjeprogrammid ja veendudes, et võrguga saaksid ühendust ainult vastavate õigustega inimesed. Kasutusele sai võetud ka mitmeosaline autentimine, et vältida parooliõngitsusrünnakuid ja vähendada märkimisväärselt muid küberohte. Ja praegu tegeleme andmete krüptimisega, et kaitsta arvutite kõvakettaid.
Ettevõtted alustasid koostööd 2021. aasta detsembris – sel ajal, kui Vilgerts kavatses uuele kontoripinnale kolida. See nõudis põhjalikku tööd IT-infrastruktuuri korraldamiseks ja optimeerimiseks. Varem oli olukord üsna killustunud, mis tekitas igapäevaste IT-protsesside käigus märkimisväärseid raskusi. Litsentse osteti ühelt teenusepakkujalt, pilvteenuseid teiselt ja IT-toe jaoks kasutati veel kolmandat partnerit. Selle tagajärjel olid töötajad sageli segaduses, millise partneri poole oma probleemi lahendamiseks pöörduda. Võtsime endale vastutuse kõigi IT-protsesside eest ja meist sai ainus IT-teenuse pakkuja, mis võimaldab meil hallata IT-infrastruktuuri ühtselt, põhjalikult ja süsteemselt.
Seadsime ettevõtte uues kontoris sisse uue võrgu infrastruktuuri ja Wi-Fi-ühenduse. Lisaks viisime läbi infrastruktuuri üksikasjaliku hindamise ja inventuuri, mille tulemusena sai loodud selgus ja kord IT-seadmete inventaris.
Lisaks korraldasime ümber litsentside tellimise, optimeerides kulusid. Meie eksperdid valisid Microsoft Business Premiumi litsentsid, mis osutusid rahaliselt kõige kasulikumaks lahenduseks. Need sisaldavad kõiki vajalikke tooteid, vältides liigseid kulusid.
Samuti lõime oluliste andmete ja dokumentide turvalisuse tagamiseks varundussüsteemi. Enne Primendiga koostöö alustamist pakuti Vilgertsile 90-päevast varundusteenust. Praegu salvestatakse ettevõtte dokumentide, meilide ja muude andmete varukoopiaid püsivalt.
Varem edastati kõik IT-ga seotud probleemid ühe Vilgertsi kontaktisiku kaudu. See oli kõigi asjaosaliste jaoks ebamugav ja ebatõhus. Praegu pöörduvad töötajad otse meie kasutajatoe poole ja saavad vajalikku abi palju kiiremini. Võtsime kasutusele ka spetsiaalse arvutite haldamise programmi, mis tagab hea ülevaate arvutiseadmete amortisatsioonist ning uuendamisvajadusest ja võimaldab seda kiiresti hinnata. Töötajatel pole enam vaja oletada, mis seisukorras seadmed on ja mis probleeme põhjustab. Meie tiimi asjatundjad lahendavad kõik probleemid kiiresti ja tsentraalselt.
Lähitulevikus on kavas töötada välja ja võtta kasutusele Vilgertsi vajaduste järgi loodud sisevõrk. Mõned edasised tegevused on veel kuluaruannete esitamise kaasajastamine ja elektrooniliste allkirjade kasutuselevõtmine kaugtöö jaoks. Kuna advokaadibüroo dokumentide hulk kasvab pidevalt (praegune failide arv on üle 250 000), tuleb dokumendikogu struktuur tõhusalt ümber korraldada, et failide otsimine oleks mugav ja kiire.
Advokaadibüroo Vilgerts on osutanud õigusabiteenuseid 2008. aastast, pöörates erilist tähelepanu individuaalsele lähenemisele, kvaliteedile ja kiirusele. Koostöö usaldusväärse ja professionaalse IT-partneri Primendiga toetab Vilgertsit klientidele suurepärase klienditeeninduse osutamisel.