Tõhus digipööre Primekssis
Primekss, 1997. aastal Lätis asutatud ettevõte, on viimastel aastatel kogenud kiiret rahvusvahelist kasvu. Primekss on auhinnatud liider betoonitehnoloogiate valdkonnas. Kasutades nutikalt uuenduslikke tehnoloogiaid ja tehes koostööd juhtivate tehnikaülikoolidega üle kogu maailma, on ta loonud suurepärase ja keskkonnasõbraliku tööstusliku betoonpõrandalahenduse, mida hinnatakse kõrgelt kogu maailmas tuntud suurettevõtete seas.
Kuni 2022. aasta sügiseni, mil Primekss alustas koostööd Primendiga, oli ettevõtte IT-taristu killustatud. Kuigi Primekss oli juba Microsofti klient, ei kasutatud MS litsentside eeliseid ja võimalusi täielikult. Peamiselt kasutati Wordi, Excelit ja PowerPointi programme, muud igapäevatööks vajalikud tööriistad kuulusid erinevate pakkujate portfelli, näiteks toimus e-posti suhtlus Gmaili platvormil.
Nüüd, 19 kuud hiljem, on kahe ettevõtte sünergiline koostöö ja vastastikune usaldus võimaldanud samm-sammult optimeerida Primkessi IT-taristut.
-
IT-kasutajatoe teenus töötajatele
Esimene samm IT-protsesside korraldamisel oli Primendi tehnilise toe teenuse pakkumine, mis tagab probleemide õigeaegse lahendamise ja kiire käsitlemise.
-
Võrgutõhususe parandamine
Otsides tõhusamaid lahendusi võrgu probleemidele, optimeeris Primend ka IT-taristut, et tagada sujuv, turvaline suhtlus ning suurendada tootlikkust.
-
Üleminek Primend Cloud’i
Esmalt tehti põhjalik süvaanalüüs, et hinnata kõiki võimalikke stsenaariume kõige kuluefektiivsema serveri paigutuse valikuks, sealhulgas kaaluti uue serveriruumi loomist ja andmekeskuses rentimisvõimalusi. Lõpptulemusena otsustati server viia Primend Cloud’i, mis pole ainult turvaline ja mugav, vaid ka majanduslikult tasuv.
-
Microsofti teenuste maksimaalne rakendamine
Kõige ulatuslikum töö IT-taristu optimeerimisel toimus 2023. aasta detsembris - hõlmates kuut riiki ja rohkem kui 120 töötajat, tööde käigus viidi läbi täielik üleminek Microsofti keskkonda. Varasem teenuste dubleerimine kaotati, andmete migreerimine ja ühtsele keskkonnale üleminek aitas seda optimeerida, hõlbustades äriprotsesside ja igapäevatöö teostamist ning luues selgema, turvalisema ja tõhusama IT-süsteemi.
-
Turvameetmete tugevdamine
Loogiline ja vajalik samm kõigi eelpool mainitud tegevuste kõrval oli asjakohaste turvameetmete rakendamine. Olulisimad neist on keskne kasutajate ja seadmete haldusplatvorm ning tsentraalselt hallatav viirusetõrjesüsteem. Kõikehõlmavate turvameetmete rakendamiseks soovitas Primend kõige sobivama lahendusena Microsoft Business Premium litsentsi, mis tagab tugeva kaitse taskukohase hinnaga.
-
Tulevikuplaanid: arendus Microsofti keskkonnas
Kahe ettevõtte edasise koostöö peamine fookus on automatiseerimis- ja turbeprotsesside parandamine, kasutades täielikult ära Microsofti keskkonnas saadaolevaid tööriistu.
Primekss töötajad kasutavad juba aktiivselt Microsoft Teamsi grupifunktsiooni, muutes sisekommunikatsiooni osakondade ja meeskondade vahel tõhusamaks ja mugavamaks. Et tõsta ettevõtte sisekommunikatsiooni veelgi kõrgemale tasemele, on plaanis SharePointi platvormi juurutamine, kohandades sisekommunikatsiooni võrgu vastavalt Primekssi vajadustele.
Enne iga uue IT-taristu elemendi kasutuselevõttu viisid Primendi spetsialistid läbi põhjaliku auditi ja hoolika planeerimise, et tagada Primekssi igapäevatöö võimalikult sujuv ja häireteta toimimise IT-protsesside ümberkorraldamise perioodil. Selleks, et töötajad saaksid uusi teenuseid täiel määral kasutada, pakkusid Primendi eksperdid sissejuhatavaid koolitusi.