MAXIMA kogemus - protsesside moderniseerimine, Microsoft 365 võimaluste täielik ärakasutamine
Jaemüügikett MAXIMA, kasvule orienteeritud ettevõte, otsib alati võimalusi oma protsesside parandamiseks - töötajate tulemuslikkuse ja rahulolu regulaarne hindamine on ettevõtte tegevuse lahutamatu osa.
2022. aastal automatiseeris ja lihtsustas ettevõte Primendi abiga edukalt iga-aastase töötajate hindamise protsessi.
Oluline on märkida, et kõige tõhusam lahendus leiti olemasolevas digitaalses keskkonnas, kasutades Microsoft 365 tööriistu nagu Power Apps ja Power Automate. Need tööriistad võimaldasid luua optimaalsema töövoo, mis mitte ainult ei vähendanud hindamistele kuluvat aega, vaid ka hõlbustas suhtlust juhtide ja töötajate vahel.
Samuti ka aastal 2023 aastal reageeris Primend koheselt MAXIMA uute vajadustega ning tegi kiiresti vajalikud muudatused, muutes tulemusjuhtimissüsteemi veelgi kasutajasõbralikumaks ja lihtsamini hallatavaks.
Üks eelis Primendi valimisel HR-osakonna IT-partneriks on kindlustunne, et Primendi eksperdid leiavad iga ettevõtte jaoks sobivaimad lahendused, soovitades, kuidas olemasolevat infrastruktuuri targalt ja täiel määral ära kasutada.