Kasutame küpsiseid parima kogemuse pakkumiseks

Kasutame küpsiseid, et pakkuda Sulle parimat kliendikogemust. Küpsiste abil saame pakkuda sulle meelepärast teavet meie toodete ja teenuste kohta. Kui annad küpsiste kasutamiseks oma nõusoleku, vajuta nuppu "Nõustun küpsistega". Kui soovid oma küpsise eelistusi hallata, vajuta nupule "Muudan küpsiseid". Sinu küpsiste valik säilitatakse 90 päeva. Lisateave küpsiste kohta

Palun vali ja kinnita Sinule sobivad küpsiste eelistused:

Kasutame meie veebilehel küpsiseid selleks, et tagada oluliste toimingute ja teatud funktsionaalsuste toimimine. Ilma nende küpsisteta ei tööta veebileht korralikult.

Kasutame turunduslikke küpsiseid selleks, et edastada Sulle personaalset reklaami. Personaalsed reklaamid võimaldavad Sul seeläbi saada osa mitmetest erinevatest kampaaniatest. Juhul kui ei soovi saada personaalseid reklaame, siis saad ikkagi meie veebilehte külastada, kuid reklaamid, mida näed ei pruugi olla sinu jaoks relevantsed.

Kasutame analüütilisi küpsiseid, sest need aitavad koguda andmeid selle kohta, kui palju kliente veebilehte kasutab, millist sisu nad sirvivad ja muud veebilehe funktsionaalsuse parandamiseks vajalikku teavet. Kasutades statistilisi küpsiseid, mis koguvad anonüümset teavet, saame teada, kuidas külastajad veebilehele jõuavad ja veebilehte kasutavad.

MAXIMA

HR osakond

MAXIMA kogemus - protsesside moderniseerimine, Microsoft 365 võimaluste täielik ärakasutamine

Jaemüügikett MAXIMA, kasvule orienteeritud ettevõte, otsib alati võimalusi oma protsesside parandamiseks - töötajate tulemuslikkuse ja rahulolu regulaarne hindamine on ettevõtte tegevuse lahutamatu osa.

2022. aastal automatiseeris ja lihtsustas ettevõte Primendi abiga edukalt iga-aastase töötajate hindamise protsessi.

Oluline on märkida, et kõige tõhusam lahendus leiti olemasolevas digitaalses keskkonnas, kasutades Microsoft 365 tööriistu nagu Power Apps ja Power Automate. Need tööriistad võimaldasid luua optimaalsema töövoo, mis mitte ainult ei vähendanud hindamistele kuluvat aega, vaid ka hõlbustas suhtlust juhtide ja töötajate vahel.

Samuti ka aastal 2023 aastal reageeris Primend koheselt MAXIMA uute vajadustega ning tegi kiiresti vajalikud muudatused, muutes tulemusjuhtimissüsteemi veelgi kasutajasõbralikumaks ja lihtsamini hallatavaks.

Üks eelis Primendi valimisel HR-osakonna IT-partneriks on kindlustunne, et Primendi eksperdid leiavad iga ettevõtte jaoks sobivaimad lahendused, soovitades, kuidas olemasolevat infrastruktuuri targalt ja täiel määral ära kasutada.