"Primendi meeskonna keskendumine meie ettevõtte IT vajadustele aitab Inchcape’il saavutada seatud ärieesmärke ja pakkuda meie klientidele teenust, mis vastaks nende ootustele.“
Inchcape Motors on täna maailma suurim sõidukite jaemüügiga tegelev sõltumatu rahvusvaheline kontsern, mille ajalugu ulatub aastasse 1847. Inchcape Motors tegutseb 26 riigis ja esindab 32 tootemarki. Inchcape teenindab tuhandeid kliente ning ca iga kahe minuti järel müüakse mõnes maailma punktis sõiduk. Inchcape Motors on meie piirkonnas esindatud Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes. Kokku ca 500 töötajat. Töö sujuvaks korralduseks ja ettevõtte eesmärkide täitmiseks on infotehnoloogialahendused tipptasemel ja toetavad äri. Primendil on hea meel olla Inchcape’i infotehnoloogiapartner.
Vajadus
Inchcape Motors’is on infotehnoloogia osatähtsus üle keskmise suur. Ilma infotehnoloogiliste lahendusteta oleks automüügi ettevõtte elu mõeldamatu. Läbi IT käib kogu müügi, ostu, kliendi- ja autoteeninduse protsess. See kõik peab sujuma tõrgeteta. Lisaks on tegemist rahvusvahelise ettevõttega, mis tähendab erinevaid liidestusi kontorite vahel, kasutajate konsolideerimist Inchcape süsteemi jne. Kõik need tegevused on äärmiselt ärikriitilised ega tohi kuidagi mõjutada igapäevast müügi- ja teeninduse tööd. Majasisesele IT-juhile oleks seda kõike liiga palju, sest IT-juhi ülesandeks on valida ja kindlustada äri eesmärkide täitmiseks õiged lahendused, mitte tegeleda tehniliselt asjade üles seadmise ja igapäevase kasutajatoega. Igapäevaseks halduseks lisapersonali palkamine oleks olnud kulukas ja ebaefektiivne. Seega otsiti partnerit, kes oleks piisavalt innovatiivne, paindlik ja võimekas, et nõudmistega toime tulla.
Lahendus
Pakume Inchcape Motors’is IT halduse täisteenust. Olenemata sellest, et IT-juht on majas olemas, saame meie, IT partnerina, pakkuda väärtust realiseerides igapäevaseid IT töid, vastutades ärikriitiliste lahenduste veatu toimimise eest, aidates planeerida ja läbi viia suuremahulisi projekte ja süsteemide muudatusi.
Primendi roll on tegeleda kogu back-office’i haldamise ja toega ning olla IT-juhile partneriks ka uute teenuste loomisel ja juurutamisel. „Oleme koos Primendiga viinud läbi väga mahukaid projekte, mis on aidanud viia Inchcape’i äri edasi. Meie koostöö sujub, sest Primendi meeskond lähtub alati meie ettevõtte vajadustest, mitte üksnes turul olevate teenuste võimalustest,“ kommenteerib koostööd Inchcape’i Regional iPower Automaster Solution manager, Janek Õbenik.
Primendi ja Inchcape’i koostöö aluseks on arusaam, et Inchcape meeskond suudab ärile ja klientidele pakkuda rohkemat, keskendudes vajalike murekohtade lahendamisele ja valides välja õiged rakendused ning süsteemid – jättes sealjuures nende migreerimise, juurutamise ja igapäevase haldamise välise partneri hooleks.
Kasud
Inchcape Motors’i puhul on tegemist jätkuvalt areneva ja kasvava ettevõttega. Primendi poolt pakutavad pilveteenused võimaldavad kiiresti kohaneda muutustele, ilma et ettevõtte töö oleks kuidagi takistatud. Oleme aidanud ja aitame jätkuvalt Inchcape’il leida uusi lahendusi, mis aitavad kontserni mastaabis kulusid kokku hoida ja pakkuda paindlikku teenust.
Lisaks suudame tänu oma väiksusele pakkuda teenust, mis on kiire, kvaliteetne ja personaalne. Kogu koostöö aluseks on kahe ettevõtte omavaheline aus, läbipaistev ja professionaalne suhe, kus mõlemad osapooled annavad endast parima, et Inchcape Motors’i kollektiiv saaks 100% pühenduda oma igapäevasele tööle. Lisaks teeme tihedat koostööd, et luua uusi lahendusi, mis toetaks ettevõtet tihedas konkurentsis ja võimaldaks neil olla alati teistest sammu võrra eespool.
Kui soovid rohkem infot Office 365 võimaluste kohta enda ettevõttes kirjuta heikko.kukk@primend.com