Gamesys Estonia kuulub Gamesys Groupi, mis on juhtiv rahvusvaheline veebimängude operaator strateegiliselt hea positsiooniga arenevas globaalses sektoris kasvamiseks. Ettevõttel on olnud mitu edukat ühinemist, millest viimane oli ühinemine ettevõttega Bally’s Interactive 2021. aasta teises pooles. Koos kuuluvad nad ühte maailma juhtivasse meelelahutust pakkuvasse organisatsiooni, millel on miljoneid mängijaid ja tuhandeid töötajaid üle kogu maailma. Nende missioon on saada maailma kõige meelelahutuslikumaks veebimängude ettevõtteks.
Gamesysi edulugu algas Jackpotjoyst, kuid nad on oma teekonnal kasvanud auhindu võitnud disainerite, arendajate ja operaatorite tiimiks, kes on loonud nii mõnegi juhtiva mängusaidi ja -rakenduse.
2018. aastal leidis Gamesys Estonia, et neil on vaja kohalikku IT-tuge. Algas partneri otsimine ja meie teed ristusid. Nad soovisid leida väikese ettevõtte, kus töötaksid sarnase mõtteviisiga inimesed. Kuna Gamesys valib partnereid väärtuste põhjal, sobisime suurepäraselt. Sarnased väärtused on meie mõlema protsesside põhielement ja need on olnud meie koostöö oluline osa.
Koostöö alguses olid mõlemad ettevõtted oma teekonnal sarnases etapis. Kiire kasvuga kaasnes vajadus järjest tihedama koostöö järele ning peagi täitsime paar korda nädalas Gamesysi kontoris IT-spetsialisti rolli. Meie spetsialist aitas kasutajaid mitmesuguste IT-teemadega, pakkusime teenust „Smart hands“, et seada paika Gamesys Groupi tasandil saadud juhistel põhinevad IT-lahendused, ning loomulikult aitasime oma oskusteabe ja töötajate abiga mitu korda Gamesysi kontoreid kolida.
Tänaseks on meie koostöö uuele tasemele jõudnud. Nüüd on neil oma isiklik majasisene IT-konsultant. Kuna meie koostöö on olnud mõlemale poolele meeldiv, jääb Primend alati varuvariandiks, kui majasisene konsultant peaks lisatuge vajama. Samuti oleme endiselt nende riistvaratarnija.
Baltikumi stuudiote juht ja Gamesys Estonia juhataja Miguel Caron räägib meie koostööst nii: „Hea äripartneri leidmine sarnaneb paljuski elukaaslase leidmisele: mõlemad peavad tahtma kasvada samas suunas ja ühesuguse tempoga. Leidsime selle koostöös Primendiga. Oleme toetunud üksteisele nii headel kui ka keerulistel aegadel. Usaldus on võime käitumist ja tulemusi prognoosida. Usaldus tekib aja jooksul ja väljakutsete kaudu, seega on see usaldus, mille kasvamise ajal luua suutsime, tugev ning tegelikes olukordades ära proovitud. Primend on meie kasvu ja edu oluliselt mõjutanud ja loodetavasti oleme ka nende heaks sama teinud. See ongi usaldus ja just niisugune peaks üks ärisuhe olema.“
Primendi jaoks on iga kliendisuhe partnerlus ja koostöö, mistõttu me ei paku standardset kasutajatuge, vaid läheneme igale kliendile personaalselt, arvestades tema vajadusi.