Kasutame küpsiseid parima kogemuse pakkumiseks

Kasutame küpsiseid, et pakkuda Sulle parimat kliendikogemust. Küpsiste abil saame pakkuda sulle meelepärast teavet meie toodete ja teenuste kohta. Kui annad küpsiste kasutamiseks oma nõusoleku, vajuta nuppu "Nõustun küpsistega". Kui soovid oma küpsise eelistusi hallata, vajuta nupule "Muudan küpsiseid". Sinu küpsiste valik säilitatakse 90 päeva. Lisateave küpsiste kohta

Palun vali ja kinnita Sinule sobivad küpsiste eelistused:

Kasutame meie veebilehel küpsiseid selleks, et tagada oluliste toimingute ja teatud funktsionaalsuste toimimine. Ilma nende küpsisteta ei tööta veebileht korralikult.

Kasutame turunduslikke küpsiseid selleks, et edastada Sulle personaalset reklaami. Personaalsed reklaamid võimaldavad Sul seeläbi saada osa mitmetest erinevatest kampaaniatest. Juhul kui ei soovi saada personaalseid reklaame, siis saad ikkagi meie veebilehte külastada, kuid reklaamid, mida näed ei pruugi olla sinu jaoks relevantsed.

Kasutame analüütilisi küpsiseid, sest need aitavad koguda andmeid selle kohta, kui palju kliente veebilehte kasutab, millist sisu nad sirvivad ja muud veebilehe funktsionaalsuse parandamiseks vajalikku teavet. Kasutades statistilisi küpsiseid, mis koguvad anonüümset teavet, saame teada, kuidas külastajad veebilehele jõuavad ja veebilehte kasutavad.

Elvi

Igors Indriksons | IT-juht

ELVI on esmatarbekaupluste frantsiisikett, mis on koondanud Läti väikseid ja keskmise suurusega jaekaubandusettevõtteid oma kaubamärgi alla juba üle 20 aasta. Pakkudes Läti stiilis kaasaegset teeninduskeskkonda ja müües tervislikku kohalikku toitu täidab ettevõte oma missiooni luua tootjatele, jaemüüjatele ja Läti elanikele sõbralik kogukond.

ELVI kasutas mitu aastat digitaalse ärilahendusena Google Workspace’i. Näiteks toodete laoseisu ja müügitulemuste kohta andmete jagamiseks kasutati Google Worksheetsi. Ka ettevõtte IT-tiim kasutas lihtsa sisevõrgu loomiseks ja tooteteabe ning mitmesuguste turundusmaterjalide vahetamiseks Google’i lahendust. 2021. aasta lõpus teatas Google märkimisväärsest hinnatõusust, millega selle platvormi kasutamise hind peaaegu kahekordistus. Nii oli ELVI sunnitud otsima lahendusi IT-protsesside optimeerimiseks. Kuna IT-tiimi kogemus MS Office’iga töötamisel oli piiratud, ei olnud neil piisavalt julgust iseseisvalt vajalikke muudatusi teha. Kuna IT-küsimused on tihedalt seotud kaupluste igapäevatöö ja selliste ärikriitiliste protsessidega, nagu laovarude haldus ja toodete tellimine, otsustas ELVI asjatundjad appi kutsuda. 2021. aasta detsembris alustas ELVI koostööd Primendiga ja vaid mõne kuuga said peamised IT-infrastruktuuriga seotud asjad tõhusalt ümber korraldatud.
 
MS OFFICE 365
Primendi eksperdid integreerisid kiiresti MS Office 365 ELVI kohaliku infrastruktuuriga, luues olemasolevate süsteemidega sobiva lahenduse. Samuti aitas Primend töötajate meilid ja muud andmed kiiresti ning sujuvalt uude süsteemi üle viia. 
 
SISEVÕRK
Üks suurimaid väljakutseid IT-infrastruktuuri ümberkorraldamisel oli kõigi ettevõtte andmete migreerimine olemasolevast sisevõrgust Microsofti keskkonda. Tarbetute ja potentsiaalselt aegunud failide kõrvalejätmiseks soovitasid Primendi eksperdid kõigi andmete üleviimise asemel faili- ja andmekogud üle vaadata ning ümber struktureerida. Tänu ülevaatusele õnnestus jätta alles ainult töövoo jaoks vajalikud ajakohased ja olulised andmed. Nii õnnestus ELVI-l võtta Primendi abiga kasutusele uus tõhusam ja hõlpsamini hallatav sisevõrguplatvorm, mis tugines varasemale Google’i lahendusel põhinevale sisevõrgule. 
ELVI pani kokku IT-, turundus- ja personaliosakonna töötajatest koosneva töörühma. See töörühm viis edukalt läbi ümberkorraldamise protsessi, lähtudes Primendi IT-ekspertide selgetest ja täpsetest juhistest nii SharePointi platvormi seadistamise kui ka igapäevaste haldustoimingute edasise haldamise kohta. Kuna ELVI on suur ettevõte, kus töötab üle 500 inimese ja kus on olemas oma IT-tiim, oldi rõõmus võimaluse üle kasutada oma töötajaid ja talente, toetudes sealjuures ka Primendi nõuannetele. Selline koostöö aitas ELVI-l neid protsesse paremini mõista, andes ettevõttele võimaluse oma igapäevategevusi edukalt ning iseseisvalt hallata ja arendada.
 
LITSENTSID
Primend annab ELVI-le ka väärtuslikke juhiseid Microsofti litsentse puudutavate küsimuste lahendamiseks, et litsentse ostetaks ning kasutataks optimaalselt ja targalt. Kuigi pilvlahenduste litsentside ostmine on üsna lihtne, võib varasemate Microsofti litsentside haldamine keerukamaks osutuda, kuna tarbetute teenuste ja kulude vältimiseks on nende puhul vaja hoolikalt mitmesuguseid tegureid kaaluda.
 
IT-TURVE
Kõik IT-infrastruktuuri põhielemendid on tänaseks ümber korraldatud ja need töötavad kvaliteetselt. Järgmine samm on tugevate turbelahenduste väljatöötamine ja rakendamine. ELVI on juba võtnud kasutusele kaheastmelise kinnitamise ja rühmapõhise lähenemise, et töötajate juurdepääsu haldamine õnnestuks paremini ning oleks mugavam.
Lähitulevikus kavatsetakse võtta kasutusele ka seadmehaldus MS Intune’i abil. See tööriist rakendab nutitelefonidele ja muudele kaugtööks kasutatavatel mobiilseadmetele kvaliteetsed turbemeetmed.
 
ISETEENINDUSPORTAAL
Üks ELVI toidukaupluste ärivajadusi on võimalus teha kiireid muudatusi hilisõhtusel ajal, mis jääb loomulikult väljapoole tavapärast tööaega. Arvestades igapäevatöö dünaamilist iseloomu, on Primendi pakutav iseteenindusportaal osutunud väga edukaks töövahendiks. Nii saavad IT-administraatorid hõlpsasti ja kiiresti vajalikke toiminguid teha (nt kohandada Microsofti litsentside arvu ja luua uusi kasutajakontosid). Nii puudub vajadus lisaressursside ja tasuliste IT-tugiteenuste järele. 
 
KOOLITUSED
Selleks, et ELVI IT-administraatorid saaksid pilvlahenduse tõhusaks kasutamiseks vajalikke oskusi arendada ja kinnistada, pakkus Microsoft tasulist koolitust. Arvestades, et Microsofti tooted olid IT-administraatorite jaoks suhteliselt uus ja tundmatu maa, võttis Primend kui kogenud koolituste pakkuja ülejäänud töötajate koolitamise enda peale. Peale selle laaditi õppevideod ka SharePointi platvormile üles. Nii on uute töötajate jaoks olemas kiire ja lihtne viis Microsofti keskkonna tundmaõppimiseks. IT ümberkorraldamise ja koolituse tulemusena on IT-administraatorid omandanud ka põhjalikud uued teadmised ning suudavad tänu sellele oma ülesandeid julgelt ja iseseisvalt täita.
Väikeettevõtted sõltuvad sageli põhjalikest sisse ostetud IT-lahendustest, samas kui suurematel ettevõtetel on tavaliselt olemas oma IT-tiim. Kuid isegi ekspertidel tuleb ette probleeme, mille lahendamiseks neil vajalikud teadmised ja oskused puuduvad. Seega on väliste spetsialistide poole pöördumine mitte üksnes mõistlik, vaid ka äärmiselt kasulik strateegia. ELVI ja Primendi partnerluse edulugu on kujukas näide sellest, kui väärtuslik võib olla suure ettevõtte IT-osakonna ja IT-teenusepakkuja omavaheline koostöö ning milliseid kasvuvõimalusi see pakub.