NOBE koostöö Primendiga sai alguse 2023. aasta novembris, kui NOBE-l tekkis vajadus luua täiesti uus IT-infrastruktuur.
Esimene samm IT-protsesside korraldamisel oli Primendi tehnilise toe teenuse pakkumine, mis tagab probleemide õigeaegse lahendamise ja kiire käsitlemise. Kahe ettevõtte edasise koostöö peamine fookus on automatiseerimis- ja turbeprotsesside parandamine, kasutades täielikult ära Microsofti keskkonnas saadaolevaid tööriistu.
Oluline eelis Primendi valimisel HR-osakonna IT-partneriks on kindlustunne, et Primendi eksperdid leiavad iga ettevõtte jaoks sobivaimad lahendused, soovitades, kuidas olemasolevat infrastruktuuri targalt ja täiel määral ära kasutada.
Oluline edufaktor IT-küsimuste lahendamisel ja arendamisel on kahe ettevõtte vahelisel avatud ning ausale suhtlusele suunatud koostöö. Selline lähenemine tugevdab koostööd, võimaldades edukamat ja operatiivsemat ideede vahetust, probleemsituatsioonide lahendamist, otsustusprotsesse ning ühisprojekte.
Me näeme IT-teenuste sisseostmisel suurt plussi just kulude vähendamise ja optimeerimise vaatest ning loomulikult on ka teenus oluliselt laiapõhjalisem, kui omada majasisest IT meeskonda.
Baltika Grupp on Balti riikides tegutsev moeettevõte. Alates 2021. aastast on ettevõte edendanud oma IT-alast võimekust koostöös Primendiga, mis algas vajadusest kaasaegsete IT-lahenduste järele kauplustes ja peakontoris.
Kuna IT-küsimused on tihedalt seotud kaupluste igapäevatöö ja selliste ärikriitiliste protsessidega, nagu laovarude haldus ja toodete tellimine, otsustas ELVI asjatundjad appi kutsuda. 2021. aasta detsembris alustas ELVI koostööd Primendiga ja vaid mõne kuuga said peamised IT-infrastruktuuriga seotud asjad tõhusalt ümber korraldatud.
Koostöö esimeseks sammuks oli Veho SIA põhjalik IT audit: selle käigus kaardistati ära kogu ettevõttes kasutusel olev riist- ja tarkvara ning viidi läbi intervjuud töötajatega, et välja selgitada, millised kasutajate jaoks kõige kriitilisemad valukohad. Kõik võrguseadmed, turvalisuse seadistused, tehnika vanus ja ühendused vaadati samuti üle. Lisaks ka serverite riistvara, platvormid, operatsioonisüsteemid ning sidusused.
Primendi klientide hulka kuulub väga mitmesuguste valdkondade ettevõtteid ja igaüht neist teenindatakse individuaalselt lähenedes. Oleme pühendunud oma klientide igapäevaste äriprotsesside kvaliteedi parandamisele ja nende kasvu toetamisele. Seega uurime põhjalikult iga ettevõtte eripärasid ja vajadusi, et saaksime pakkuda kõige sobivamat IT-lahendust, mille väärtus oleks võimalikult suur.
Kvaliteet kui ettevõtte väärtus on nii Aloja Starkelseni kui ka meie jaoks Primendis väga olulisel kohal. Pakkudes professionaalset ja tõhusat IT-tuge ja muutes igapäevased äriprotsessid lihtsamaks, tagame Aloja Starkelsenile võimaluse pühendada oma aeg ja tähelepanu täielikult oma toodete kvaliteedi hoidmisele ning parandamisele.
Koostöö alguses olid mõlemad ettevõtted oma teekonnal sarnases etapis. Kiire kasvuga kaasnes vajadus järjest tihedama koostöö järele ning peagi täitsime paar korda nädalas Gamesysi kontoris IT-spetsialisti rolli. Meie spetsialist aitas kasutajaid mitmesuguste IT-teemadega.
Mapri Ehituse koostöö Primendiga oli just alanud, kui maailma raputas ootamatult Covid-19 pandeemia. Keeruline olukord raskendas pisut tavapärast sissejuhatusetappi ja tekitas väljakutseid ka teenuste osutamise protsessis. Lahendusena selgitati välja kõik põhiprobleemid, kohandati IT-võrgu struktuuri, võeti kasutusele pilveteenused ning tehti inventuur ja hooldus.
Microsofti partneri Primendi tugi on aidanud meil sujuvalt Azure’i pilveteenustele üle minna. See samm võimaldab FINCI-l pakkuda meie klientidele suurepäraseid finantsteenuseid, mis on rajatud kiiremale, paindlikumale ja turvalisemale pilvepõhisele infrastruktuurile, ütles Mihails Kuznecovs, FINCI tegevjuht. „Primendi tiim tegi meie elu nii palju lihtsamaks ja nendega on olnud tõeliselt meeldiv koostööd teha,“ lisas ta.
Klientide kogemuse parandamiseks ja lepingute koostamise ja kooskõlastamise protsessi optimeerimiseks võeti vastu otsus kasutada digitaalseid lahendusi protsessi täielikuks automatiseerimiseks. Kuna ettevõte kasutab edukalt juba pikki aastaid Microsoft 365 eeliseid, siis uue lahenduse aluseks valiti Power platvorm.
Selleks, et Autorsofti klientide andmed oleks võimalikult turvalistes kätes, alustasime partnerlust Eesti suurima pilveteenuseid ja turvalisust pakkuva ettevõttega Primend, ning kolisime 2021. aasta märtsis oma serverid Primend Cloudi, sest nii saame välistada erinevaid rünnakuid ja tagada oma klientidele võimalikult tugevat turvet.
Oma sisult oli tegemist mastaapse ja keeruka IT projektiga, kus iga lüli oli oluline. Selle õnnestumise garanteeris süsteemide õigeaegne valmisolek edastada raportitele vajalikke andmeid, neid visualiseeriva rakenduse olemasolu ja kõikide kaasatud süsteemide omavaheliste liidestuste toimimine.
Oleme rahul lõpetatud projektiga ning hindame kõrgelt nõustamis- ja tugiteenuseid ka pärast projekti teostamist.“ Ģirts Apinis, IT hooldusgrupi juht Balti riikides. Primend oli abiks kindlustusseltsile ERGO Office 365 juurutamisel, tagas andmete ülekandmise IBM Lotus Domino’st ja Exchange serverist ning aitas rakendada adekvaatseid ohutuslahendusi.
Sestsaadik kui ettevõte võttis kasutusele Office 365, on andmevahetus, näiteks kliendiesitluste ja tootekirjelduste majutus ning infovahetus kolleegidega, toimunud pilves OneDrive’i ja SharePointi abil. Kasutusele võetud aruandlussüsteem on tsentraalne ja veebis kättesaadav, kasutatakse Power BI-d.
Primendil on ääretult hea meel, et saab Let’s Do It Foundationile abiks ja toeks olla, sest nii saame ka meie tunda ennast väikese osana sellest maailmamuutvast ettevõtmisest.
Elering on sõltumatu ja iseseisev Eesti elektri ja gaasi ühendsüsteemihaldur, mille peamiseks ülesandeks on kindlustada Eesti tarbijatele igal ajahetkel kvaliteetne energiavarustus. Primendi abiga võttis Elering kasutusele kaugtöövahendi Microsoft Teams.
Primendi ja Timbeco koostöö sai alguse juba mitmeid aastaid tagasi, kus üheskoos asuti ära kasutama toonaseid üpriski värskeid pilvelahendusi.
Kapitel on Baltimaade suurimaid kinnisvaraettevõtteid, mis tegeleb peamiselt ärikinnisvara projektide juhtimisega nii arendaja, investori kui ka haldaja rollis. Kapitel tegutseb pealinnades: meie Tallinna, Riia, Vilniuse, Praha ja Amsterdami ettevõtetes töötab kokku üle 50 inimese.
Topauto on Primendi täisteenuse klient. Topauto kui autode edasimüüja kasutab DMS programmiks Automasterit. Automaster on nn vanakooli lahendus, mis vajab väga kiiret varundamist, kiiret back-up’ist taastamist ja väga kõrgel tasemel tehnilisi teadmiseid programmi seadistamiseks ja keskkonna haldamiseks. Topauto Automaser asub Primend Cloudis.
Inchcape teenindab tuhandeid kliente ning ca iga kahe minuti järel müüakse mõnes maailma punktis sõiduk. Inchcape Motors on meie piirkonnas esindatud Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes. Kokku ca 500 töötajat. Töö sujuvaks korralduseks ja ettevõtte eesmärkide täitmiseks on infotehnoloogialahendused tipptasemel ja toetavad äri. Primendil on hea meel olla Inchcape’i infotehnoloogiapartner.
Advokaadibürool WALLESS on Tallinnas, Tartus, Riias ja Vilniuses väga tõhus ja kogenud meeskondade võrgustik, mis aitab kliente tehingu-, ärinõustamise ja vaidluste lahendamise küsimustes. Tõhusa töövoo tagamiseks oli vaja rakendada head andmete jagamise tarkvara ja parimaks lahenduseks osutus Office 365. Alates selle rakendamisest on WALLESS näinud ettevõtlusvoogude ja klientide rahulolu suurenemist.
TREV-2 Grupi kontorid asuvad üle Eesti Tallinnas, Põlvas, Raplas ja Jõgeval ning ca 360 töötajast 200 vajavad oma igapäevaseks tööks infotehnoloogilist tarkvara, litsentse jne. Primendi poole ajendas pöörduma soov kaasajastada ettevõtte IT – valdkonda targalt ja terviklikult ning muuta ettevõtte tegevus efektiivsemaks.
Tervise Arengu Instituut (TAI) on teadus- ja arendusasutus, mis kogub, ühendab ja pakub eri allikatest pärit usaldusväärset teavet Eesti rahvastiku tervise kohta. Kokku töötab asutuses veidi üle 150-ne inimese. Täna kasutab instituut Office 365 lahendust, mis sisaldab kõiki produktiivseks tööks vajalikke komponente ja tuttavaid rakendusi ning täidab nii ettevõtte tänased kui homsed vajadused, pakkudes lihtsaid ja soodsaid võimalusi lisalahendusteks.
ETS NORDi kiire kasv ja uutele turgudele laienemine tõid kaasa vajaduse lahenduse järele, mis võimaldaks terviklikult jälgida ja analüüsida kogu ettevõtte müügitulemusi. Erinevate lahenduste seast langes valik Primendi IONO analüütika teenusele, kuna selles on kombineeritud parima kasutajamugavuse ja hinna suhtega pilveteenus Microsoft Power BI, võimalus töötajatel jätkata tuttava Exceli kasutamist aruannete tarbimisel.