- Milleks tulemüüri vaja on?
- Copilot for Microsoft 365 toetab nüüd eesti keelt
- Hansabi kogemused küberintsidendi lahendamisel
- Copilot for Microsoft 365 litsentsimisnõuded laienevad
- Tõhus küberkaitse – kuidas andmeid kaitsta?
- Microsoft 365 Copilot on nüüd kõigile saadaval!
- Kuidas keskne logimine tugevdab turvalisust?
- Kuidas peatada inimeste juhitavaid küberrünnakuid?
- Aasta lõpuni Copilot litsentsid 50% soodsamalt
- Microsofti igakuise arveldamisega aastaste litsentside hind tõuseb 1. aprill 2025
- Microsoft 365 Copilot aastane litsents igakuise maksega
- Primend grupi juhina alustab Teet Raudsep
- Toomas Mõttus jätkab Primendis suurosanikuna
- Microsoft muudab Teams'i litsentseerimist Euroopas
- Microsoft teatas olulistest hinnamuudatustest
- Microsoft Authenticator rakenduse turvauuendus
- Primend võitis Microsoft 2023 aasta partneri tiitli
- Primend - Microsofti kaasaegsete lahenduste partner
- Kapitel investeerib Riia bürooarendusse üle 60 miljoni euro, värskeim üürnik on Primend
- Pilveteenustele keskendunud ettevõtted Primend ja Digifi ühinevad
- Pressiteade | Primend ja Bondora kingivad kahele koolile lauaarvutid
- Pressiteade | Primend kinkis Ida-Viru Keskhaiglale tahvelarvutid
- Primend aitas SYNLABil hooldekodudele kinkida tahvelarvutid
- Pressiteade | Primend ja Iteraction ühinevad
Täiendatud!
Juunikuud alustame järjekordsete rõõmusõnumitega, sest oleme end jälle ületanud. Täna on Recommy soovitusindeks imelised 90%!
Poolteist kuud tagasi tundsime rõõmu, et meie Recommy Soovitusindeks on 73%, siis tänaseks on meie Recommy Soovitusindeks 87%! (22.05.20)
Tänaseks oleme koos oma klientidega eriolukorras veetnud kohe 4 nädalat. Kui olukorra tõsidus selgeks sai, siis otsustasime teha omaltpoolt kõik võimaliku, et aidata oma kliente ja ka teisi, kellele meie teadmistest saaks abi olla kaugtööle ümber asumisel.
Kiirelt panime püsti omamoodi tööstuse, kus müügi tiim helistab ja viib läbi Teams’i koolitusi ning aitab organiseerida vajaliku tehnikat töö ümberkorraldamiseks. Teine osa tiimist koostab erinevaid juhendeid, blogipostitusi ja õppevideoid ning hoolitseb selle eest, et need kõigis meie kanalites kättesaadavad oleksid.
Kõige suurema töö tänaseks on aga teinud meie fantastiline tugiteenuste tiim, kes igapäevaselt kannab hoolt selle eest, et kõik olemasolevad lahendused toimiksid tõrgeteta ja kõik uued lahendused saaks kiiresti tööle, et meie klientidel olek võimalik kiirelt ja valutult oma igapäevatööd jätkata.
Selleks, et teaksime kuidas meil läheb ja millele rohkem rõhku panna küsime oma klientidelt alati ka tagasisidet Recommy vahendusel. Täna hommikune Primendi Recommy soovitusindeks oli 73% (*08.04.20), mis on meie jaoks läbi aegade üks kõrgemaid!
Klikka pildile ja loe, mida kliendid meist arvavad:
Oleme väga tänulikud kõigile oma klientidele, kes hea sõna on öelnud ja meie tugiteenuste tööd hinnanud.
See näitab meile, et teeme õiget asja ja liigume õiges suunas ning on kummarduseks meie tugiteenuste tiimile, kelle üle me suurt uhkust tunneme.